خانما پای سمت چپ ام رون پام تیر میکشه عادیه 🙃

۵ پاسخ

وای بد دردیه بد

جنسيت بچتون ديدي چيه ..مامان 🩷🩵

اره عزيزم عاديه منم تاالان تير ميكشه

تو بارداری میگن عادیه
منم چند روز خیلی درد می‌کنه
انگار که مغز استخوان پام درد می‌کنه 🙃

اره عزیزم

سوال های مرتبط

مامان معجزه خدا مامان معجزه خدا هفته بیست‌وسوم بارداری
مامان فندق کوچولو🌰🍼 مامان فندق کوچولو🌰🍼 هفته سی‌وسوم بارداری
مامان فسقل خانوم🎀 مامان فسقل خانوم🎀 هفته سی‌وسوم بارداری
مامان گندم🎀💞 مامان گندم🎀💞 هفته بیست‌ویکم بارداری