۴ پاسخ

اما بچه من خیلی تکون نمیخوره ترشح هم میبینم نمی‌دونم چون کار خیلی میکنم 🥲

من الان حس میکنم قشنگ میزنه خیلی هم شیطونه
البته بسته جایگاه جفت و شرایط هر شخص متفاوته تا هفته ۲۴ و ۲۵ هم بعضیا حس نمیکن

متفاوته مال هر کی .دکترم میگفت مثل نبض زدن شرو میشه .ولی من بارداری دوممه یکمم شکم داشتم از قبل هیچی نمیفهمم😂

نه من که قشنگ تکوناشو تو هفته شما اون موقع حس میکردم قشنگ میفهمیدم داره لگد میزنه البته همه مثل هم نیستن هر کس متفاوته

سوال های مرتبط

مامان زینب مامان زینب هفته سی‌ودوم بارداری