۶ پاسخ

منم همینم بعدشم سردم میشه 🥲

من هوای به این سردی میرم بیرون بستنی میخورم آبمیوه یخ میخورم 😂

دقیقاا منم همینطوریم خیلی چیزای یخ میخورم

اره ولی سعی کن کمتر بخوری
برای کبدو معدت خوب نیست

بچت پسره

نخور خوب نیست واس بچه

سوال های مرتبط

مامان قلب من مامان قلب من ۱ ماهگی