میشه سونو من رو تفسیر کنید

تصویر
۶ پاسخ

عزیزم دکترت نگفت وزنش کمه؟؟

گلم خوبه ...این یکی دوهفته بالا پایین م طبیعی واسه منم همینجور زده ولی دکترم فرستاد داپلر چون دوقلو بودن
خودم کلیت یکمی ورم داره که میگه بعداز زایمان پیگیری کن

خوبه باز به دکترت نشون بده

سفالیک جفت خلفی

همه چیزش نرماله

همش خوبه

سوال های مرتبط

مامان فندوق💙💙 مامان فندوق💙💙 هفته سی‌ودوم بارداری
مامان فرفری مامان فرفری هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان صدرا مامان صدرا ۱۱ ماهگی
مامان 💙 آریشاه💙 مامان 💙 آریشاه💙 ۵ ماهگی
مامان بَبیش👶🏻 مامان بَبیش👶🏻 ۷ ماهگی
مامان نیلا خانوم مامان نیلا خانوم ۱۱ ماهگی
مامان زینب سادات🌱 مامان زینب سادات🌱 ۳ ماهگی