مامانا ،برای بیمارستان مای بیبی سایز 0یا 1 ؟

۸ پاسخ

۱بهتره صفر برای بچهای نارسه

۱ باید بخری
۰ مال بچه های نارسه

صفر

رو بسته بندی پوشک نگاه کن از زده ۲تا۵کیلو سایز یک بگیر

من صفر خریدم نهایت اونجا دیدم کوچیه و اذیت میشه از داروخانه بیمارستان سایز ۱ میگیرم

من دخترم ۳ کیلو دنیا اومد صفر بستم

اگه آخرین سونو به چهار کیلو رسیده بود یک بگیر

یک عزیزم

سوال های مرتبط