۳۷هفته ،وزن بچه ۲۸۵۰خوبه؟؟🥲

۹ پاسخ

منم ۳۷ هفته تموم ۲۸۰۰ بود

بله عزیزم دخترم موقع تولد ۳۸ و۲ روز بود ۳ کیلو بود همه میگفتن ریزست اما خداروشکر بهتر وزن میگرفت

من خودم ۲۸۵۰بدنیا اومدم😅

من ۳۰هفته ۱کیلو و ۳۰۰بود خوبه؟؟؟؟

کمه 🥲

اررره عالیه تا دنیا بیاد شده سه کیلو و خورده ای دقیقا چند هفته و چند روز رفتی سنو؟

اره خوبه

اره بابا خدا رو شکر من دوستم ۳۷ هفته بچه اش بدنیا اومد ۲۷۰۰

اره معمولیه تا بدنیا میاد میشه ۳ اینا

سوال های مرتبط

مامان امیر مامان امیر ۱۲ ماهگی
مامان پناه مامان پناه ۴ ماهگی
مامان قند عسلم مامان قند عسلم ۶ ماهگی
مامان مارال🩷آراز🩵 مامان مارال🩷آراز🩵 ۱۲ ماهگی
مامان جوجه🐣🩷🐥 مامان جوجه🐣🩷🐥 ۱۱ ماهگی