۴ پاسخ

نه این دما اوکیه

تب نیس ولی گرمه بدنش ..مراقبش باش که بالاتر نره..من برام پیش اومده که حس کردم پسرم گرمه حتی با دماسنج چک کردم نرمال بوده ولی نصف شب یهو تب کرده ...

تب از ٣٨ شروع ميشه و تا ٣٨/٥ نياز به اقدام خاصى به جز كنترل نداره

۳۷/۸ تب

سوال های مرتبط

مامان رادوین و تودلی مامان رادوین و تودلی هفته چهاردهم بارداری
مامان محمدرضا مامان محمدرضا ۱۷ ماهگی
مامان فندوق مامان فندوق ۱ سالگی
مامان فاطمه و تو دلی مامان فاطمه و تو دلی هفته نوزدهم بارداری