بچه ها هزینه سلفری میدونید چنده؟ همشو باید خودمون بدیم؟

۱۲ پاسخ

سلام خانما من فردا میرم سونو تشکیل قلب میشه برام دعا کنید خیالم راحت بشه

تهران حدودا 9 تومن
زنگ بزن از آزمایشگاهی که میخوای انجام بدی، هزینه رو بپرس. در مورد بیمه تکمیلی هم بپرسی راهنماییت میکنن

۹ تومن

کرمان ۸۲۰۰ دادم

سلفری برای چی میگیرن؟ خود دکتر میگ یا خودن تقاضا میکنید

حدود نه تومن عزیزم،اگه بیمه تکمیلی داری حضوری برو آزمایشگاهی که طرف قرارداد هستی تا سقف ساپورت ژنتیک بیمتون رو چک کنه برات، من کلا دو و خورده ای پرداخت کردم

من کرمانشاه انجام دادم ۸۸۰۰
اگه بیمه داشته باشی پس میدن بیمه تکمیلی

چقد گرون🤦🏻‍♀️

من فردا قراره انجام بدم ازآزمایشگاه پرسیدم گفت ایرانی ۷۸۰۰ و هندی ۸۵۰۰
منظورش ازهندی این بود که آزمایش یا جوابش رو میفرستن هند

من فردا میخام برم واسه ازمایش تماس گرفتم گفتن ۸۸۰۰

من دوهفته بعد باید برم 9 ملیون بیمه هم قبول نمیکنه همش ازاد

تهران حدود ۹ تومن
فقط بعضی تکمیلی ها با توجه به سقف پوشش غربالگری میدن

سوال های مرتبط

مامان نیکای من🎀🩷 مامان نیکای من🎀🩷 ۲ ماهگی
مامان جوجو مامان جوجو هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان ✦مهرسام✦ مامان ✦مهرسام✦ ۸ ماهگی
مامان پناه خانم😍 مامان پناه خانم😍 هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان جوجه🐣 مامان جوجه🐣 هفته دوازدهم بارداری
مامان فندق مامان فندق هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان هیراد مامان هیراد هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان هلیاو لیانا مامان هلیاو لیانا روزهای ابتدایی تولد
مامان ..... مامان ..... هفته سیزدهم بارداری
مامان زهرا مامان زهرا هفته سی‌ودوم بارداری