۲ پاسخ

من هنوز هفتم نسبت به شما پایین این حسو دارم وولقعا ازار دهندست منم مجبورم پاهام و کلا جمع کنم تو شکمم یکم اروم شه وگرنه خیلی حس کشیدگیه بدی دارم

سلام آره بعضی وقت ها

سوال های مرتبط

مامان آريا وآرسام 
مامان مامان آريا وآرسام مامان ۱۳ ماهگی