سلام دوستان بنظرتون جنسیت نی نی چیه؟

تصویر
۸ پاسخ

دختره گلم

سلام من از رو فرم جمجمه‌اش حس میکنم پسر باشه😍

پسره.

دخملهههه

من هفته ۱۲ رفتم دکتر ان تی احتمال دختر داد،دیروز ک برا چکاب پیش دکترم بودم گفت بیشتر به پسر میخوره،بازم هیچی مشخص نیس ،باید شما هم صبر کنی

چند فته و چند روز رفتی سونو

من میگم دختره

دختره؟ چه گفت ان تی

سوال های مرتبط

مامان 💙🧿معجزه خدا🧿💙 مامان 💙🧿معجزه خدا🧿💙 روزهای ابتدایی تولد
مامان دخملم مامان دخملم هفته چهلم بارداری
مامان 💞صفیه و ساغر💞 مامان 💞صفیه و ساغر💞 ۵ ماهگی
مامان بچه🤱🐣 مامان بچه🤱🐣 هفته بیستم بارداری
مامان لیا مامان لیا هفته بیست‌وچهارم بارداری
مامان حازم مامان حازم ۸ ماهگی
مامان شایان مامان شایان ۳ ماهگی
مامان شایان مامان شایان ۳ ماهگی
مامان نی نی مامان نی نی هفته سی‌وهشتم بارداری