آنومالی کی بایدبریم
آتومالی باغربالگری فرق داره؟

۷ پاسخ

آزمایش ۱۵هفته
سونو ۱۸

دو تا غربالگری تو بارداری داریم اولی بین هفته ۱۱ تا ۱۳ انتی دومی بین هفته ۱۷ تا ۱۹ انومالی

همون غربالگری
من هفته بعد تو ۱۸هفته و ۲روز میخام برم

هفته ۸ تا ۱۰ تشکیل قلب هستش هفته ۱۲ تا ۱۴ سنو آن تی و هفته ۱۸ تا ۲۰ هم باید برید سنو آنومالی تعیین جنسیت که همون غربالگری اول هست

انومالی همون غربالگری دوم میشه

۱۸ هفته تمام برو مثلا ۱۸ هفته ۱ روز دو روز

۱۸ هفته برو

سوال های مرتبط

مامان لیان کوچلو🩷 مامان لیان کوچلو🩷 ۴ ماهگی
مامان آکای 🩵🫅🏻 مامان آکای 🩵🫅🏻 هفته سی‌وسوم بارداری
مامان گردو مامان گردو روزهای ابتدایی تولد