۴ پاسخ

من روغن زیتون میزنم

میگن ک ژنتیکه
ولی خب خیلیا کرم های مختلف میزنن
روغن زیتون نارگیل هم میگن خوبه
من تا الان ترک نزدم قراره روغن نارگیل بگیرم
میگن ب این نیست چون تا الان نزدی دیگ نزنی ممکنه ده روز اخر هم بزنی

من بعد از زایمان قبلیم شکم و پهلوها و پاهام پر ترک شد و ازبین هم نرفت؛ ولی این سری دارم روغن زیتون میزنم که هم بیشتر نشه هم شاید اون قبلیا رو کمرنگ تر کنه

من از روز اول هرشب روغن بچه میزنم

سوال های مرتبط