۴ پاسخ

سلام خانما روز۱۸سیکل امکان خونریزی لانه گزینی هست؟
درضمن دکتر دزوپستیو نوشته بود ۱۰روز خوردم خیلی سردرد می‌گرفتم دیگه نخوردم. الان ۵روز قطع کردم که امروز صبح خونریزی خییلی خفیف. الان بخاطر قطع قرص یا لانه گزینی؟

نه همه چی عالیه نگران نباش

تو متن سونو اگر نزده pco یا حاوی فولیکول ریز متعدد، یعنی تنبلی نداری

احتمالا تنبلی نداشتی که چیزی نگفت،سایز فولی هاتم عالی بود،نگران نباش😍

سوال های مرتبط

مامان اولی🥹💞 مامان اولی🥹💞 هفته بیست‌وهفتم بارداری