سلام خانما روز۱۸سیکل امکان خونریزی لانه گزینی هست؟
درضمن دکتر دزوپستیو نوشته بود ۱۰روز خوردم خیلی سردرد میگرفتم دیگه نخوردم. الان ۵روز قطع کردم که امروز صبح خونریزی خییلی خفیف. الان بخاطر قطع قرص یا لانه گزینی؟
نه همه چی عالیه نگران نباش
تو متن سونو اگر نزده pco یا حاوی فولیکول ریز متعدد، یعنی تنبلی نداری
احتمالا تنبلی نداشتی که چیزی نگفت،سایز فولی هاتم عالی بود،نگران نباش😍
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.