سلام بنظرتون واکسن آنفولانزا بزنم ؟

۶ پاسخ

بهداشت گفت۱۲هفتم تموم شد بزنم ک زدم

من زدم

نه اصلا نزن.هیچ فایده ای نداره ک هیچ،عوارضم داره

منکع نزدم چون هرکی دیدم زده بود بی فایده براش بوده و بازم آنفولانزا کرفته بود

اره بزن

تو بارداری مگ میشه بزنی؟

سوال های مرتبط

مامان دوتا پسر ناز و سالم مامان دوتا پسر ناز و سالم روزهای ابتدایی تولد