۴ پاسخ

3 ساعت در دمای اتاق 3 روز در یخچال و 3ماه در فریزر قابل نگهداری هست اینو تو بیمارستان به من گفتن و مطمئنم

۲روزتویخچال
۲ماه فریزر

24ساعت

یک روز

سوال های مرتبط

مامان قندعسل❤️🍼 مامان قندعسل❤️🍼 ۵ ماهگی
مامان آیهان 💙 مامان آیهان 💙 ۱۲ ماهگی
مامان نی نی 😍🫀💙 مامان نی نی 😍🫀💙 ۵ ماهگی