سلام باردارم دو ماهه خیلی عصبی شدم طبیعیه

۳ پاسخ

طبیعی عزیزم بخاطر هورمونات ریختن بهم...

ولی برای چهار شنبه نوبت گرفتم. یعنی معلوم نمیشه

سلام. باردار. هستم الان. شش هفته. و دو. روزه. هنوز سنو. قلب. نرفتم الان. مشخص میشه برم

سوال های مرتبط

مامان دوقلوها مامان دوقلوها هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان حسن مامان حسن هفته بیست‌وششم بارداری