بچه هاتون چهار دست و پا میرن یا نه هنوز؟!

۱۲ پاسخ

ن هنوز

نه هنوز

منم چهار دست و پا نمیره همش حرص میخورم

دختر من 10 ماهش که تموم شد تازه چهار دست و پا رفت

اره ی هفته اس ک میره

نمیره🤣

بله میره

نه هنوز فقط سینه خیز میره
حتی نمی شینه

ولی مثلا خودشو میرسونه ب جایی ک بخااد

ن فقط حالو چار دستو پا میشه

داره تمرین میکنه حالتشو بگیره

تازه یه هفتس میره

سوال های مرتبط

مامان 👶هینا👶 مامان 👶هینا👶 ۹ ماهگی
مامان نیهاد مامان نیهاد ۱ سالگی