۶ پاسخ

من از اون مدل کیفیا گرفتم مسافرتی هم هستن پارچه هم ترک پیکه
۴۰۰۰ تومان
تا دوسالم پایینشو باز کنی فک کنم میشه استفاده کرد
من دگ اونو میزارم انشالله رو تخت کنار مادر هم باشه هم بیرون خونه مادرشوهری کسی میبرم

منک نمیگیرم

من خودم درس کردم

تصویر

اینور با پتو و بالشت ۱۸۰۰ عه
ولی من نگرفتم چون تا چند ماه بیشتر استفاده نمیشه
ننو گرفتم هم بچه توش راحته کولیک و رفلاکس نمیگیره هم تا ۳ سالگی استفاده میشه

خیلی خوبه قیمتش من گرفتم۳۵۰ تومان

تا ۸ماهگی بیشتر استفاده نمیشه
اگه هزینه برات مهم نیست
چیز خوبیه

سوال های مرتبط

مامان تمشک کوچولو مامان تمشک کوچولو هفته سی‌ویکم بارداری
مامان یسنا مامان یسنا هفته چهلم بارداری
مامان یسنا مامان یسنا هفته چهلم بارداری
مامان پسرم💚 مامان پسرم💚 هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان 🌛ماهلین طلا🌜 مامان 🌛ماهلین طلا🌜 ۸ ماهگی