خیلی بزرگ و سنگینه
تو خونه که من میزاشتمش تو تخت کنار مادر میاوردم تو حال
بیرون وومهمونی ام کریر
خانوما برای سیسمونی کدوم اقلام واجب و ضروری هستش
کجا رو معرفی میکنید برای خرید ؟
بچم ت تیر ب دنیا اومد خیلی نتونستم استفاده کنم خیلی عرق میکرد جنسش مخمل بود
بنظرم خوب باشه، بچه دیگه غلت هم بزنه اتفاقی براش نمیفته
دخترا برای خرید لباس سیسمونی قیمت خوب کجای تهران برم؟
تا ۶ ماهگی دخترم استفاده داشت
من ک خیلی استفاده کردم بچرو کنار خودم روی تخت میخوابوندم داخلش دیگه نگران اینکه غلت بزنم روی بچه یا دستم توخواب بخوره بهش نبودم
خونه مامانمو مادر شوهرم میرفتمم میبردم میخوابوندم داخلش
عزیزم من برای بچه اولم نگرفتم چون تو خونه تنها بودم میدونستم مراقبم لهش نمیکنم ولی الان برای دومی میخوام بگیرم تا پسرم اشتباهی بهش نکنه
اگر تو پذیرایی زیاد وقت میگذرونی عالی .چون رو مبل بعد دو ماهگی نذاری بهتر .مخصوصا برای موقعی که خونه نزدیکا میری هم عالیه
نه اصلا
بستگی به خودت و لایف استایلت داره ، من سر دخترم خیلی خیلی استفاده کردم الانم برای پسرم دوباره خریدم
من استفاده کردم
من خریدم زیاد استفاده نکردم
من خیلی واسه دخترم استفاده کردم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.