۴ پاسخ

به نظرم گارددار کمتر استفاده بشه

من نگرفتم معمولی گرفتم

بستگی به نوع استفادت داره، برای من کاربردی نبود به جاش قنداق سوئیسی گرفتم برای یکی دوماه اول که کوچولوئه، بعدشم که روی تشک خودش میخوابونم و گارد دار به کارم نمیاد

صدردصد ک گارد داره بهتره پسر من ۵ سالشه تختش گارد نداشته باشه تا صبح ده بار میوفته

سوال های مرتبط

مامان تمشک کوچولو مامان تمشک کوچولو هفته سی‌ودوم بارداری
مامان 🌿🌸فاطمه یاس🌸🌿 مامان 🌿🌸فاطمه یاس🌸🌿 هفته سی‌وسوم بارداری
مامان نیهاد. مامان نیهاد. هفته سی‌وهشتم بارداری