یه تشک ویه آغوشی وبالشت شیردهی یه تشک تعویض پوشک پتو هم غیر این پتوهای پشم شیشه ای که سرویس ها داره بهتره .
من تشک آغوشی بالشت دوختم پتو هم برای تابستون ازاین نازک ها برای زمستون یکم بزرگ تر ازاین بافت های خز دار گرفتم
بنظرمنم زیاد کاربرد نداره فقط تا5یا6ماهگی ولی بدون گارد خیلی کاربردی تره
خیر اضافیه
ببین جمع نمیشه درست حسابی
به نظرم تو دست و پاست
من نگرفتم
بنظرم سمت راستی که گارد داره یه چیز اضافس
من برا دخترم خریدم خیلی استفاده کرده حتی حموم میرفتم اونو با همین میزاشتم جلو در نگاش میکردم درسته بچه زود بزرگ میشه ولی تا همین چند ماهگیم باشه کاربرد خودشو داره همیشه هم مرتب هرکی میاد خونت
من اصلا تا حالا نگرفتم. زن داداشم گرفت محدود ازش استفاده کرد بچه زودی بزرگ میشه
خیررررر😂به درد نخوره اصلا
خیر اصلا
من خریدم نمیدونم ب دردم بخوره یانه
من هر دومدل رو گرفتم هم گارد دار هم مسافرتي
بستگی به خودت داره
من هم گاردار گرفتم هم ساده هم مسافرتی
من خریدم
من هر دو مدل رو گرفتم
خییییر
خیلی محدود میتونی استفاده کنی چون کوچیک میشه من خودم ست مسافرتی خریدم تا دوسالگی شاید بشه استفاده کرد
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.