غذای مورد علاقه دختر خونه 😊🤍

تصویر
۵ پاسخ

چقدر اسم دخترتون قشنگه 🫠🎀

پسر من نمیخوره البته این مدل درست نکردم

والا منم جای دختر خونه بودم این غذای مورد علاقم میشد 😅

به به چقدم خوشکله
نوش جون همه ی اعضای خونه مخصوصا دختر خونه 😉😚

به به نوش جونش هوس کردم 😋

سوال های مرتبط

مامان دخی 💛 مامان دخی 💛 ۱ سالگی
مامان دخی 💛 مامان دخی 💛 ۱ سالگی
مامان هدیه سادات مامان هدیه سادات ۱ سالگی
مامان آروین و رادوین🧸 مامان آروین و رادوین🧸 ۱ سالگی
مامان شاهان مامان شاهان ۱ سالگی