۵ پاسخ

ن خوبه..دخترم از همون روز اول ۶۰ تا میخوره..دکتر گف هرچی خودش میخوره بخوره

من 60 تا میدم

۳۰تا بده ۴۰تا ممکنه بالا بیاره و بعدم رفلاکس بگیره

نه خوبه اگه اشتها داره 60تاش کن

ب نظرم بزار معده باز بشه خوبه

سوال های مرتبط