شیرموز درست کنم
میتونم ب پسرم بدم؟
یا زوده؟

۸ پاسخ

منکه میدادم تون موقع

بده بابا خیلی هم خوبه من از ۶ ماهگی میدم

زير يكسال شير فقط در خد پخت ميشه داد ولي با شيرخشكش ميتوني درست كني يا شير بادام خانگي

باید ببینی موز بهش میسازه یانه
دخترمن تا یکسال و خرده ای وقتی موز میدادم دهنش له میشذ

بده عشقم منم اتفاقا دیشب یه عالمه دادم خوشش اومده بود🥹قبلترم چندبارداده بودم فقط اصلا شکر یا چیز دیگه نریز همون شیر و موز خودش شیرین میشه

فک کنم بتونی بدی فقط زیاد نده یبوست نشه دیگ

من میدم خیلی هم دوست داره

بده بابا

سوال های مرتبط

مامان علی 👶🏼🧸 مامان علی 👶🏼🧸 ۱ سالگی
مامان پسرام مامان پسرام ۱۴ ماهگی
مامان دلبندم🫶 مامان دلبندم🫶 ۱۷ ماهگی
مامان تیارا مامان تیارا ۱ سالگی