چجوری تاپیک مال یک ماه قبله الان اومده بالا
تاپیک یک ماه قبله
من کاکوتی خوردم دخترم اسهال شد
منکههمچی میخورم
دمنوش نعناع با نبات خیلی خوبه دم کن بخور اون یکیارو نمبدونم
من که میخورم گیاهی
حالا من شنیدم نعنا شیر وخشک یا کمتر میکنه
همش گیاهیه خوبه بخور هیچ اشکالی نداره
اگه بچت رفلاکس نداره مشکلی نیست اما نعنا رفلاکس شدیدا تشدید میکنه
نعنا رو میدونم مجازه
بقیه رو نمیدونم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.