۱۰ پاسخ

چجوری تاپیک مال یک ماه قبله الان اومده بالا

تاپیک یک ماه قبله

من کاکوتی خوردم دخترم اسهال شد

منکه‌همچی میخورم

دمنوش نعناع با نبات خیلی خوبه دم کن بخور اون یکیارو نمبدونم

من که میخورم گیاهی

حالا من شنیدم نعنا شیر وخشک یا کمتر میکنه

همش گیاهیه خوبه بخور هیچ اشکالی نداره

اگه بچت رفلاکس نداره مشکلی نیست اما نعنا رفلاکس شدیدا تشدید میکنه

نعنا رو میدونم مجازه
بقیه رو نمیدونم

سوال های مرتبط

مامان نیایش و نارمیلا مامان نیایش و نارمیلا ۱۵ ماهگی
مامان 🩷لمیا🩷 مامان 🩷لمیا🩷 ۸ ماهگی
مامان محمد برهان مامان محمد برهان ۹ ماهگی
مامان دریا مامان دریا ۳ ماهگی