۲ پاسخ

من دمنوش های میوه ای
مثل چای سیب ، به ، دارچین ، زنجبیل ، گل محمدی ،.... استفاده کردم
ولی از این اماده ها بهتره استفاده نشه

نه عزیزم بهتره نخوری
من طب سنتی کار میکنم

سوال های مرتبط

مامان نورا 🩷 مامان نورا 🩷 ۳ ماهگی
مامان delvin🩷 مامان delvin🩷 ۱۴ ماهگی
مامان آریامهر🫀 مامان آریامهر🫀 ۴ ماهگی
مامان دخترام😍 مامان دخترام😍 ۲ سالگی
مامان صدرا مامان صدرا ۵ ماهگی
مامان مهراد مامان مهراد ۹ ماهگی
مامان پناهم(⁠✿⁠ 🧸🍫 مامان پناهم(⁠✿⁠ 🧸🍫 ۹ ماهگی