۶ پاسخ

مرگ بر ترامپ🤣

🤣 چه خوشگلع

خدانکشتت😂😂😂
داشتم تودلم میگفتم بخدورین نه پولی واره ال بویدا اوشاغا برند اوزیده امریکادان کلاه آلب😂😂

🤣🤣🤣❤️

ببخشید میشه پیجشو برای منم بفرستین واسه پسرم میخام سفارش بدم ؟😎

😂😂😂

سوال های مرتبط

مامان آروین مامان آروین ۹ ماهگی
مامان مهرآنا🦩🩷 مامان مهرآنا🦩🩷 ۱۴ ماهگی
مامان رُهام مامان رُهام ۱۲ ماهگی
مامان نیلا مامان نیلا ۷ ماهگی