سلام مامانا خوبین
دستگاه بخور سرد چه مارکی خوبه بگیرم؟

۴ پاسخ

خانما دستگاه بخور واجبه؟؟؟

عزیزم درما شیائومی امسیگ اینا مارکای معروف و خوبن
من سه ساله درما دارم راضیم

اینه

تصویر

من گرفتم نمیدونم چجوریه که تا روشنش میکنیم دو دقیقه بعد شعله های بخاری قرمز میسوزن وقتی هم خاموش میکنیم باید یک ساعت بگذره تا بخاری و اجاق گاز دوباره به حالت شعله آبی برگردن

سوال های مرتبط

مامان عشق کوچولو مامان عشق کوچولو ۱۱ ماهگی
مامان 💙 دوقلوها💙 مامان 💙 دوقلوها💙 ۱۰ ماهگی