خانما شیشه شیر چیکو کسی داره ؟راضین ازش؟

۳ پاسخ

من ندارم ولی یه جا خوندم تنوع سری هاش کمه و برای نوزادان بالای شیش ماه طراحی شده و مناسبه

من دارم خوبه

من دارم
آره خوبه

سوال های مرتبط

مامان محمدحسین💙 مامان محمدحسین💙 ۵ ماهگی
مامان ململ مامان ململ ۵ ماهگی