۷ پاسخ

بخطر خونی هست که از دست دادی. اهن بخور. زیر نظر دکتر هم باش چک بشی

سلام به خاطر خونریزیه که داشتی فشارت بالا پایین شده من دیروز بعد سقط همچین سردرد شدید گرفتم که درد سقط از یادم رفت

منم سقط کردم سر درد داشتم آهن بخور
از اعصابه

چرا کورتاژ کردی ؟

قرص آهن بخور

منم گهگاهی دارم

نه برو دکتر من اصلا سردرد نداشتم

سوال های مرتبط

مامان دختر‌قشنگم💕 مامان دختر‌قشنگم💕 هفته بیست‌وسوم بارداری
مامان شـــاهان مامان شـــاهان ۶ ماهگی
مامان جوجو🎀🐣 مامان جوجو🎀🐣 هفته سی‌وهشتم بارداری