۵ پاسخ

ولی با همه شیرینش قبول کنید خیلی سخته
مخصوصا اگ هیچچچچچ کمکی نداشته باشید .
ساعت کاری همسر زیاد باشه
بچه کم خواب و نق نقو
واقعا سخته.
من ی روزایی واقعا گریه میکنم از خستگی و بی جونی

🥲 گریم گرفت...
نصف شب کلی شیر میخوره که بخوابه...
تا صب خیلی بیدار میشه... هر نیم ساعت یا هر ساعت ‌..
صبح ساعت ۸ بیداره... منم که شب نخوابیدم باهاش بیدار میشم :)
بازی
بازی
بازی
غذا و بازی و بازی... تااااا خودِ ۴ بعد از ظهر که باباش میاد... حس میکنم مغزم مثه یه بمبه که با هربار گریه اش میترکه و دلم میخاد خودمو بکشم با اون صدای نق نق...
شوهرم میاد...
ولی بازم به من آویزونه :) تا خود شب ‌..
با اون درد جسمی بعد از سزارین، عجیبه این همه سختی رو تحمل میکنم با این جسمِ بی جون...

عالی 🤍🤎

خیلی قشنگ بود🥹❤️‍🩹

دقیقا❤️👏🏻

سوال های مرتبط

مامان ماهلین مامان ماهلین ۱۱ ماهگی