۷ پاسخ

اصلا تا الان بهش کره بادام زمینی ندادم

اره دو سه باري ميدم ولي كم ميخوره

حساسیت داره نمیتونم بدم🌝

آخه تا ۲ سالگی نباید بخوره

پسر من الرژی داد

والا بچه من از بادام زمینی خیلی بدش میاد

مگه میتونه بخوره نرم نون تست

سوال های مرتبط

مامان 🙂‍↔️ⓘⓛⓘⓨⓐ🥨🧸 مامان 🙂‍↔️ⓘⓛⓘⓨⓐ🥨🧸 ۱ سالگی