۴ پاسخ

اول کم بده حساسیت نداشته باشه

من همینجوری میدم بهش

اره هرروزمیدم

من هنوز ب دخترم کره بادام زمینی ندادم
ولی خود بادام زمینی و آسیاب میکنم میدم بهش با قاشق گاهی تو کیک براش میریزم

سوال های مرتبط

مامان 🙂‍↔️ⓘⓛⓘⓨⓐ🥨🧸 مامان 🙂‍↔️ⓘⓛⓘⓨⓐ🥨🧸 ۱ سالگی