خانما درمان سردی رحم چیه؟

۵ پاسخ

معجون از عسل مهدی خیابون علی ضیا بگیر خیلی خوبه من قبل انتقالم دوماه خوردم

والا فست فود حذف .غذاهای لطیف .روغن های نباتی حذف ..
به جاش دنبه و شحم گاو .
غذاها سرخ کردنی حذف .
کلا سودا از بدنت خارج بشه

مصرف گرمیجات
ماساژ با روغن سیاهدونه
من گرده نخل خرما میخورم

سعی کن چیزای گرم‌بخوری
غذای مونده یا کنسرو یا فست فود نخوری
همین

من رحمم سرد بود چند روز صب بع صب اول دمنوش بابونه و چایی سبز بادیون دم میکردم میخوردم بعد صبحابه خرما تف میدادم میخوردم رحمم خیلی خوب شده پریودی هامم مرتب شدن

سوال های مرتبط

Mariiaa🤍 Mariiaa🤍 قصد بارداری
مامان پسری🐣💙 مامان پسری🐣💙 هفته نوزدهم بارداری
چشم انتظارتم🤱 چشم انتظارتم🤱 قصد بارداری
نیلوفر نیلوفر قصد بارداری