مامانا ب بچه هاتون هویج میدین روزا دست بگیرن !!!

تصویر
۶ پاسخ

بچه من می‌ترسه جیغ میزنع

اره من میدم

اره خیلی میدم برا لثه هاش میدم

اره میدم

من میترسم با دندونش بکنه نمیدم

دوس نداره چون طعم نداره...بجاش خیار کوچیک میدم خییلی دوس داره

سوال های مرتبط

مامان نی نی دونه انار مامان نی نی دونه انار ۱۷ ماهگی
مامان عشق🫀🤱 مامان عشق🫀🤱 ۱۱ ماهگی
مامان نویان وتودلی مامان نویان وتودلی هفته بیست‌وششم بارداری