دوستان گل،،تستم یه منفی تپل دادبهم😬

۵ پاسخ

منم فردا باید بشم😁☹️

منم پریود شدم😐🤐

فدا سسرت

انشالله ماه آینده یه مثبت تپل خیلی پررنگ😍

واسه منم منفی خوشگلی بود🤣🤣

سوال های مرتبط

مامان نخودفرنگی😍♥ مامان نخودفرنگی😍♥ هفته ششم بارداری
مامان هانا❤️ مامان هانا❤️ هفته سی‌ویکم بارداری
مامان سودا مامان سودا هفته بیست‌ویکم بارداری
mah mah قصد بارداری
مامان یاشار و تو دلی مامان یاشار و تو دلی هفته سیزدهم بارداری
♥+💙=🐥 ♥+💙=🐥 قصد بارداری
مامان آرسام مامان آرسام ۶ ماهگی
مامان امید دوباره مامان امید دوباره هفته بیست‌ودوم بارداری
فاطمه فاطمه قصد بارداری