تستم منفی شد 😭😭😭😭😭😭😭

۷ پاسخ

نا امید نشو عزیزم من همه علائم داشتم بیبی چکمم مثبت شد ولی آزمایشم منفی شد 🥲 خیلی ناراحت شدم ولی پر توان دوباره ادامه میدم

تصویر

عزیزم نا امید نشو من سه بار تست زدم یه بار مثبت سری یبار منفی ببارم طول کشید مثبت بشه ازمایشم دادم گفتن غیر ممکنه باردار باشی شکر خدا جوجم الان ۳ ماهشه هر چی خودش بخواد همونه توکلت به خودش باشه

عزیزم برای من مثبت شد
و بچم از ترس تو جنگ سقط شد
شاید حکمت خداست ناراحت نباش

عیب نداره ناامید نشو منم خیلی تستم منفی شد باید کلا بیخیال بشی یهو انگار معجزه میشه بعد حتما با دکتر رفتن اقدام کن ب من دارو داد خیلی خوب بود

اشکالی ندارد عزیزم امیدت ب خدا باشه
منم چندبار تستم منفی شده بود

ناامید نشو انشالله ماه دیگه

ان شاالله ماه دیگ

سوال های مرتبط

مامان سودا مامان سودا هفته بیست‌ویکم بارداری
مامان یاشار و تو دلی مامان یاشار و تو دلی هفته سیزدهم بارداری
خدایا معجزه کن خدایا معجزه کن قصد بارداری
مامان مامان ملکا🩷🩷 مامان مامان ملکا🩷🩷 هفته بیست‌وهفتم بارداری
زهرا زهرا قصد بارداری
مریم مریم قصد بارداری
مامان فندوق مامان فندوق قصد بارداری
پارچه فروشی😍 پارچه فروشی😍 قصد بارداری