روز موعد باز بزن
منم حس می کنم میخام پریود شم😭😭
نگاه خواهرتوهمه چیت خوب بوده بعضی وقتالقاح دیرصورت میگیره منتظرباش ازموعدت بگذره امیدوارم باخبرخوب بیایی
چند روز مونده تا موعد؟
ایشالله روز موعد مثبت میشه
منم امروز ۱۵ آزادسازی بودم سه روز به موعد تست منفی اما امید دارم از موعدم بگذره بازم میزنم
زود نا امید نشو شاید دیر گرفته هنوز ک پریود نشدی
پس فردا هم صب یکی بزن
منم اینجوری شدم اما هیچ کار خدا بی حکمت نیست
صبرکنیدتاروز موعد مثبت میشه ان شاءالله
الهی بگردم😘😘
منم امروز همین حسو داشتممم خیلی خوب درکت میکنم😔😔😔😔😔
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.