سلام تستم منفی شد. ۱۹ سیکلم

تصویر
۱۲ پاسخ

اولین اقدامت تو این ماه چندروزه سیکل بود؟

خیلی زوده که. باید روز موعد یا ازش بگذره بزنی
نباید استرس داشته باشی وگرنه باردار نمیشی .. بزن ب بیخیالی فوری میگیره برات

چرا ایتقدر عجله میکنید و به خودتون استرس میدین اخه

علائم ات چیه

زود زدی من گزاشتم حداقل ۷ روز گذشت تا نشون داد

زود نزدی عزیز آمپول آزاد سازی زدی

عزیزم خیلی خیلی زود زدی باید روز موعد پریودیت بزنی ۱۹سیکل که تازه ۴روز از تخمکگذاریت گذشته

بزار از موعودت بگزرع اگه باردارم باشی منفی نشون میده

ویتا ساینه؟؟؟

انشالله ماه دیگه گلم ناراحت نباش

همه ی داروخونه ها گشتم همین فقط داشتن

مدیکور استفاده کن

سوال های مرتبط

مامان سودا مامان سودا هفته بیست‌ویکم بارداری
مامان یاشار و تو دلی مامان یاشار و تو دلی هفته سیزدهم بارداری
مامان مامان ملکا🩷🩷 مامان مامان ملکا🩷🩷 هفته بیست‌وهفتم بارداری
زهرا زهرا قصد بارداری
مریم مریم قصد بارداری
مامان فندوق مامان فندوق قصد بارداری
پارچه فروشی😍 پارچه فروشی😍 قصد بارداری