خانم ها چه اب میوه های طبیعی میتونم به بچم بدم

۶ پاسخ

اب لیمو شیرین اب هویج اب سیب
در حد 10 قاشق چایخوری

نه الان که کلا آب میوه انتخاب خیلی خوبی نیست
چون فیبر میوه جدا میشه ازش و قند بسیار بالایی داره که چون در کنار فیبر نیست مفید هم نیست زیاد
برای همین هرچقدر سعی کنی کمتر بدی بهتره ،
این نظر دکتر امیرعلی بود

اب لیمو شیرین خوبه. واسه سرما

آب پرتقال میدم من در حد دو قاشق چایخوری

آبمیوه قندش زیاده همون میوه رو یا پوره کن یا تو پستونک میوه خوری بریز بده

فعلا که زوده اب میوه.

سوال های مرتبط

مامان معجزه خدا💙 مامان معجزه خدا💙 ۸ ماهگی
مامان اورهان مامان اورهان ۱۷ ماهگی
مامان نویان مامان نویان ۸ ماهگی
مامان سوگلی🧚🏻‍♀️ مامان سوگلی🧚🏻‍♀️ ۱ سالگی
مامان محمد سبحان🧒🏻 مامان محمد سبحان🧒🏻 ۱۰ ماهگی