اب میوه طبیعی میتونم بدم ؟؟
غذا که نمیخوره😏

۲ پاسخ

نه میگن ابمیوه نباید بدین چون آب میوه که گرفته میشه قندش ۳برابرمیشه وخوب نیس واسه بچه

میتونی دکتر دخترم گفت بهش ابمیوه بده از اخرای شش ماهگی

سوال های مرتبط

مامان معجزه خدا💙 مامان معجزه خدا💙 ۸ ماهگی
مامان جوجه کوچولو🐣🐥 مامان جوجه کوچولو🐣🐥 ۱۳ ماهگی