۲ پاسخ

کلا خود میوه یا پوره بدی بهتره بیشتر خاصیت داره.سیب و هویج خوبه. گلابی هم فک کنم از 6 ماه مجازه

اب هویج اب سیب

سوال های مرتبط

مامان جوجه کوچولو🐣🐥 مامان جوجه کوچولو🐣🐥 ۱۳ ماهگی
مامان معجزه خدا💙 مامان معجزه خدا💙 ۸ ماهگی