به نی نی م آب میوه طبیعی چی میتونم بدم 6ماه شده

۴ پاسخ

آب میوه حتی طبیعی تا ی سال توصیه نمیش چون بیشتر قند میوه رو میدی توصیه میش خودشو بدین تافیبر و بقیه موادشم بچه استفاده کنه

بعد از ۹ ماهگی میتونی بدی‌.اونم نهایت روزی ۱۲۰ سی سی

آب میوه طبیعی بده

اب میوه خیلی قندش بالاس ندی بهتره ولی میتونی اب سیب و هویج بدی فعلا مرکبات زوده

سوال های مرتبط

مامان معجزه خدا💙 مامان معجزه خدا💙 ۸ ماهگی
مامان پریماه جان مامان پریماه جان ۱۲ ماهگی
مامان جوجه کوچولو🐣🐥 مامان جوجه کوچولو🐣🐥 ۱۳ ماهگی
مامان دلانا🩷 مامان دلانا🩷 ۱۵ ماهگی