۱۰ پاسخ

منم ۲۲ هفته کشیدم

منم برا هفته بعد وقت گرفتم اگه مشکلی داشت متخصص زنان اجازه نمیداد و دندان پزشک پر نمیکرد

من کشیدم عزیزم،دندان پزشکی مخصوص خانم های باردار،بیمارستان شهرام تهران

ن‌میگن رو مغز بچه اثر‌میزاره بی حسی هاشون انجام ندی. بهتره

من دیروز رفتم دردش برام غیر قابل تحمل بود دکتر برام پانسمان کرد تا بعد زایمان

از ۱۶هفتگی به بعد مجازه من دکترم گفت

فک کنم تنها وقتی که بشه بری دندانپزشکی سه ماهه ی دومه

تو بارداری ممنوعه فک کنم

اره
سوم ماه دوم میشه.من عصب کشی کردم.
فقط عکس نباید بگیری

من دوتا دندون عصب کشی و پر کردم

سوال های مرتبط

مامان مامان نی نی❤️ مامان مامان نی نی❤️ هفته سی‌ودوم بارداری
مامان مهران 🫶هلما مامان مهران 🫶هلما ۱۰ ماهگی