۲ پاسخ

پلارژن 10قطره هر 8ساعت
قطره بینی هر 8ساعت هر سوراخ 2پاف
پاراکید 10قطره اگه تب کرد هر 6ساعت تا 2روز
شربت سیتزام فکر کنم هر 12ساعت 1.5سیسی
اینا رو داد پسرم خلط داره ویکنی داغه بینیش هم میگیره وعطسه خداکنه خوب بشه خیلی نگرانم 😖😖😭😭😭

برا سرفه پلارژین دادخوب بود ولی سرما نخورده بود ایورا برا سرماخوردگی خوبه

سوال های مرتبط

مامان فندوق🩷 مامان فندوق🩷 ۸ ماهگی