۵ پاسخ

هنوز ۲۸موعدمه سه روز دیگه علایم دارم امپول ازاد سازی زدم صب میشه روز روزپانزده ازاد سازیم

چندروز تاخیری؟انشالله ک مثبتی

ایشالله با خبر خوش میای😍

انشالله ک ب مراد دلت برسی

عزیزم درخواست میدی 🤍

سوال های مرتبط

مامان ریحانه مامان ریحانه هفته بیست‌ویکم بارداری
مامان فندوق😍 مامان فندوق😍 هفته هفتم بارداری
مامان سه قلو ها مامان سه قلو ها هفته سی‌وسوم بارداری