همه بیبی چکا خوبن؟ یا برم مدیکور بگیرم؟

۷ پاسخ

من هفت هفته باردار بودم نمی‌دونستم بیبی زدم درکا و مدیکور هردو دوخط افتاد پررنگ

تو تاپیکامم هست میتونی ببینی که الکی هاله میندازه

درکا هم خوبه

نه فقط روژان خوبه مدیکور صورتی نخر که دوبار الکی هاله صورتی انداخته برام رفته رفته پررنگ ترم شده الکی رفتم بتا دادم منفی شده هم پولم رفته هم خونم! روژان خیییلی بهتره اصلا هاله الکی نمیندازه

ببین عزیزم اینا بیبی های من

تصویر

مدیکور عالیه

مدیکور بهتره

سوال های مرتبط

مامان دوقلو ها🥹❤️ مامان دوقلو ها🥹❤️ هفته نوزدهم بارداری
مامان فندوق مامان فندوق هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان افرا مامان افرا هفته دوازدهم بارداری
مامان آینده مامان آینده قصد بارداری
مامان تیله🧸 مامان تیله🧸 هفته دوازدهم بارداری