برای پایین اومدن تب بجز استامینوفن چیکارمیکنین

۶ پاسخ

خونه خنک میکنم ،اینجوری بی قراری هم نمیکنه و تا موقعی که پاهاش خنک نیست بخاری خاموش میزارم ،و فقط شوفاژ روشنه و کمه

استان اگر خیلی تب داشت بروفن
کشاله ران و زیر بغل و کف دست و پاشو گلاب میزنم درجا میاره پایین

پاشویه با اب ولرم استا و سوره نور

اگه کمه
اول با استا آب و گلاب پیاز آب لیمو
اکه زیاده شیاف بزار یا بروفن

ایبوپروفن داری بهش بده دو نیم سی سی

شیافت دیکلو فناک ۵۰ نصفشو بزار درجا جواب میده

سوال های مرتبط