سلام ۱۵روزگی چرا باید بچه ببریم بهداشت

۳ پاسخ

۵ روزگی میبری ازمایش داره. بعدم ۱۵ هم خودت کنترل داری هم قد و وزن نینی

برای آزمایش تیروئید

بایدی نیس که
من نبردم، موند دوماهگی بردم واکسن

سوال های مرتبط

مامان آرتین ونی نی مامان آرتین ونی نی ۳ ماهگی
مامان سورنا 💙 مامان سورنا 💙 ۱۲ ماهگی
مامان ایلیا مامان ایلیا ۱۳ ماهگی
مامان نینی کوچولو مامان نینی کوچولو ۱۰ ماهگی
مامان نازنین و غزل مامان نازنین و غزل ۲ ماهگی