۶ پاسخ

من که ست رو خریدم😍

تکی بهتره

من تو ذهنمه ۸ تیکه رو بگیرم ،هم کاملتره هم اینکه خودش استند داره خوبع

من ه۸تکه خریدم بنظرم کاربردیه و اینکه پستونک شیشه میشه روش گذاشت خشک شد،قاطی ظرفا یا هرسطحی دیگه لازم نیست بزاری

من سمت چپی رو گرفتم خیلی راضیم

من ک با مسواک می‌شورم تجربه شو ندارم

سوال های مرتبط

مامان Delvin مامان Delvin هفته سی‌ونهم بارداری
مامان جوجو مامان جوجو هفته سی‌وهفتم بارداری